Weer een nieuw commissielid bij PB21

PB21 groeit! Wij zijn dan ook blij dat we Lydia de Vries als nieuw commissielid mogen verwelkomen. Zij is in de laatste raadsvergadering officieel benoemd.

Met Lydia halen wij opnieuw een ervaren politica in huis. Zij is ondernemer en woont in Middenbeemster.

Op 18 maart 2026 zijn de eerste gemeenteraadsverkiezingen na de fusie van Purmerend en Beemster. Het is belangrijk dat de belangen van de Beemster goed worden vertegenwoordigd in onze gemeenteraad. Met Lydia geven wij daar op een zeer gedegen manier invulling aan.

Lydia, van harte welkom bij PB21!